inte helt förstörd ändå

dagen har gått rätt bra ändå måste jag säga. klart man har ju varit hur trött som helst men inte mått dåligt direkt som jag brukar kunna göra på måndagar efter en hård helg.
däremot har jag fått lika lite gjort hemma som jag brukar på måndagar. ha inte gjort ett dugg har typ suttit framför datan hela kvällen. ha beställt lite grejer bla en pyjamas,underkläder och en bikini. det är väl det enda jag gjort tror jag. men det är ju alltid ngt=)
tänkte jag skulle kolla klart på den filmen what happens in vegas nu sen försöka ta igen lite sömn.
förresten håller nog på att bli sjuk jag oxå..känner väl det...

puss på ögat

Kommentarer
Postat av: marlene

nja så där e det idag med =(

2008-06-24 @ 14:21:48
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: marlene

nja så där e det idag med =(

2008-06-24 @ 14:22:00
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: eva..

har du sett klart what happens in vegas..?? såå grymt bra..=)

2008-06-25 @ 15:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design