God morgon världen

Vad är det som hänt med vädret egentligen? Det är ju svin kallt ute igen, värsta vintern. Jag hade vinter jacka på mig idag till jobbet håller ju faktiskt på att frysa ihjäl. Vart tog sommaren, solen och värmen vägen? Hoppas verkligen den kommer tillbaka snart behöver det känner jag.


Tisdag idag också och bara 9 arbetsdagar kvar till semestern..yeeiij=)! Ngn som börjat planera sin semester ännu? Jag tänker ta det som det kommer helt enkelt men jag kommer nog att vara rätt mkt i halmstad.

Efter jobbet är det tvätt som gäller för min del sen ska jag försöka gå och lägga mig tidigt igen...somnade ju inte tidigt alls igår som jag hade tänkt!

Marlene hur mår du idag? Hoppas du mår bättre!



Vänlighet är ett språk som till och med den döve kan höra och den stumme kan tala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design