måndagen efter..

Känner mig sjuk, illamående, huvudet bankar, värk i hela kroppen ryggen gör mest ont tror ja.

Känns som jag bär på 1 ton stort stenblock.. d e tungt!

Sen alla blåmärken på benen känns också så fort ja rör vid dem!

Nä usch idag finns det inget som är positivt inte det minsta. Idag är en sådan dag som man önskat att man aldrig vaknade upp utan bara fortsatte sova så man helt å hållet missade den.

Vet inte riktigt hur jag ska ta mig igenom den här måndagen..måndagen efter....

Men antar att det bara är ta ett djupt andetag och köra på...köra på och försöka låtsas som allt är som vanligt! Är lättare sagt än gjort kan jag ju säga!

Vill kunna gå vidare och glömma...men tror nog att det är omöjligt!


Livet är ingen lättsam lek,


det är blott fyllt av ångest o svek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design