*lycka*

Fastnade lite för just lycka..

Lycka för mig just nu är:                                                          image11


Sol & värme

Kärlek

Vänskap

Familj

Casper

Varma sommarkvällar

Fest

Relax

Shopping

Sommar                                                                                                        image10

Strand

Musik

Mys

Filmkvällar

Skräpmat (inget jag e stolt över;)


Finns mkt som kan göra mig lycklig behövs egentligen inte så mkt räcker med ngt litet.

Samtidigt som jag tycker att lycka är ett väldigt mysigt å fint ord tycker jag att ordet lycklig

låter väldigt konstigt..låter som d har ngt med kycklingar å höns att göra!




Lycka upplever den som är lycklig

lycklig är den som har lätt att tycka om



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design