söndag

tjillevippen gott folk!
igår va det fest som gällde. va först hos marlene sen blev det harrys. va grymt mkt folk ute men jag hade en riktigt trevlig kväll. Träffade en hel del människor som jag inte träffat på länge vilket va super kul. Efter harrys tog ja sällskap hem med anna (en gammal klasskompis). var otroligt pigg så gick förbi eve en stund och tjötade lite efter det traskade jag hemåt kom i säng vid kvart i fem ungefär men va fortf pigg så hade lite svårt att sova.  Tycker det va en helt klart kul kväll igår och jag träffade alla dem som jag ville träffa så jag är nöjd!

Vaknade vid halv tio idag av att jag får ett mms där familjen ahlqvist önskade god jul. Åkte hem till mamma sen å åt middag sen ha ja mamma å moster varit på stan och köpt julklappar.  Så idag ha man gjort en hel del mot vad man brukar göra.

Imån är det dags för jobb igen men bara till ett sen blir det julledigt för min del. UNDERBART!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design