God fredag!

Äntligen är det fredag igen. Nu får jag sova lite längre, äta massa fett(äter inget sånt på vardagar) och bara göra vad man vill, i ett par dagar iaf!


Ikväll är det idol också, woohoo! Himla bra att Johan åkte ut förra fredagen för då slipper jag ju göra folk upprörda här när jag pratar om att han inte kan sjunga. Som tex IP:213.67.52.225 höll med om att han inte kunde sjunga men att det kan ju inte Håkan Hellström heller! (Nähä det menar du inte!) Sen undrar hon vf ja slösar energi på att irritera mig på Johan när jag borde irritera mig på de som röstar på han. Jag har för mig att rubriken på det inlägget var " Nu är det dags för er att ge er" vilket riktar sig mot er som röstade på honom. Bloggen är väl ändå till för att man ska kunna lufta sina tankar lite och skriva vad man tycker. Och min fråga är varför slösa energi på att skriva en kommentar, anonymt dessutom, utan att bry sig om vad som egentligen står i inlägget?!

Jaja med det sagt så ikväll tror jag nog att det är Alice tur att åka. Vill egentligen inte att ngn ska åka men måste jag välja så får det bli Alice för hon har inte varit lika duktig som de andra de senaste veckorna.


Vem tycker du ska åka ut?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det där va en skum kommentar =) haha jag tycker nog robin,,, men ha ju inte följt så mkt senaste så är ju inte så inne i det hela =) det gick ok igår, jag hade en rolig klass allafall =) sista för dec är nu i nästa vecka =/ sen är det först i januari igen =)

2008-12-05 @ 09:47:56
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: Anonym

god orgon förresten jag e i skolan,, ska till jkp sen efter jobet och packa upp lite hörs sen ikväll=)

2008-12-05 @ 09:49:01
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design