lördag

är lite smått seg idag kan jag villigt erkänna, inte bakis utan bara trött. va hos lillen igår och festade lite. först var det bara jag och han. påminde mig om förr när det alltid va jag och han som började tidigt och sedan ringde och tjatade på folk att de skulle festa!
efter en stund droppade en efter en in iaf blev en ganska trevlig kväll bortsett från vissa grejer. Åkte hem vid halv två tiden, pappa va snäll å skjutsade hem mig. va ju tvungen att åka hem till min bebis.

tro att det blev lite för mkt igår ( inte utav det goda utan av andra orsaker) för när jag kom hem sen så bara brast det. det är så tråkigt när allt bara blir fel. man försöker göra rätt men ibland spelar det ingen roll vad man gör det blir bara skit av det ändå. man kanske ska sluta anstränga sig/försöka? det står mig upp i halsen ibland kan jag säga..precis allting!

nähä skit samma idag är det en ny dag och nya tag som gäller=)! *party party*


min bebis

Kommentarer
Postat av: Malin

Sicken söt liten vovve du har :D

2008-08-16 @ 14:06:36
URL: http://moojliin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Din bebis är supersöt! :)

2008-08-19 @ 14:35:18
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design