typisk söndag

det är verkligen en typisk söndag idag, har inget att göra ha pratat med alla jag kan å vill prata med det är grått ute och jag är vrålhungrig. blir ingen pizza idag inte än iaf. håller på att göra spagetti och köttfärssås ngt jag aldrig kan tröttna på! är helt tyst och tråkigt här hemma nu, ingen vovve och ingen som häller saft på mig! jag vet låter konstigt är väl inget kul och få saft över sig och nä det är det väl inte direkt men ibland så kan det va det för man kan ju alltid hämnas;)!
gårdagen va kanon måste jag säga, hade riktigt roligt, vi buggade tom har inte buggat sen jag gick i trean fyran då mamma tvingade mig att gå på buggkurs, men det sitter i fortfarande, är kanske som att lära sig cykla man glömmer inte kom ju tom ihåg "kråkan"=)! himla skoj av d iaf!
nähä nu ska jag äta så skriver mer sen ska lägga upp lite bilder oxå bara jag hittar sladden till kameran ananrs gör jag det imån på jobbet!

puss på ögat

Kommentarer
Postat av: marlene

e glad att allt blev lyckat igår äslklingen =) puss å kram,,, vill se bilderna nU NU NU LINDA

2008-04-06 @ 17:29:27
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design