somnar vilken sek som helst nu

Nu är det riktigt illa..det bara svider i ögonen har riktigt svårt att hålla de öppna.

Känns som timmarna bara segar sig fram... är iaf snart lunch så får vila lite då.

Verkar som de flesta ha sin vecka planerad nu när det är ledigt och allt... alla utom Linda. Jag tar det som det kommer istället. Hoppas på fint väder iaf.

I mån ska jag på tjejkväll med johanna tror jag vi bestämde. Kan bli mysigt om det är fint väder. Måste bara boka om min tvättid som jag har imån. Så imån blir det förhoppningsvis lite shopping det gör en alltid på bra humör!

image139
helt slut men nöjd och belåten efter 2 dagars shopping i göteborg
lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design