Lussekatter och Ego girl


Onsdag idag och snart börjar nedförsbacken igen, underbart.

Igår var det väldigt lugnt och skönt, efter jobbet åkte jag hem lagade mat och sen kom camilla och vi gick en långrunda med Casper gick bla bort å hälsade på pappa lite.

Och när vi var där övertalade jag Yvve (hans sambo) att vi skulle baka lussekatter ngn dag, fast vi skulle kalla det ngt annat kanske midsommarbullar el varför inte vårbullar! E sugen på pepparkaksdeg också, e ju så mkt godare än själva pepparkakorna. Fast inte om man dricker cola el juice samtidigt, ätit pepparkaksdeg och druckit cola/juice? Det smakar ju ngt fruktansvärt så gör inte det!

När vi kom hem sen gjorde jag ingenting och sedan istället för att vara inne på Internet hela kvällen så läste jag en bok istället, började läsa den Ego girl som jag köpte för hundra år sedan. Har bara inte blivit av att jag börjat läsa den, förrän igår då. verkar helt ok var bara jobbigt i början för jag hörde hennes röst (Carolina Gynning) i huvudet, va precis som om det va hon som läste den för mig och det kan göra en lite knäpp om man har den i huvudet. Men rösten försvann sen till slut, som väl är.




visst blir man sugen?


Kommentarer
Postat av: marlene persson

haha jasså ego girl nu,, tyckte den va så där,,, men hon e ju alltid rolig carolina

2008-04-09 @ 13:17:54
URL: http://amazingm.blogg.se
Postat av: marlene persson

vilken fin bild du ha nu =)

2008-04-09 @ 13:27:32
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design