Lär känna mig - 5

Här kommer 5 (o)intressanta saker/fakta ni kanske inte visste om mig.

- har arbetat på Dressman här i Värnamo 

- gillar inte att prata inför folk och om jag pratar med ngn och märker att fler börjar lyssna pratar jag oftast fortare för att bli klar snabbare o kan pga det tappa fästet o säga ngt urbota dumt/klantigt.

- en av mina favoritsysslor är att lösa korsord 

- älskar serien Familjen kardashian 

- när jag var 11 år så blev jag frälst i Livets ord

En annan favoritsyssla - uteservering kombinerat med shopping 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du fortfarande frälst i livets ord?

Svar: Nej det kan jag inte påstå - varken då eller nu. När man är 11 år har man inte så mkt koll på sånt där åtminstone hade inte jag det.
Linda

2016-05-30 @ 16:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design