Kaffestugan

Fredag och vi har intagit vår lunch i apladalen tillsammans med mormor, Thomas och mina morföräldrar.

Älskar maten där och en härlig sommardag är det helt underbart att äta där. Lugnt, skönt och barnvänligt.

Blev lax idag oxå - kan man någonsin tröttna på det?!

Barnen fick glass då de ätit på dagis 


Väl hemkommen så kändes nästan allt som en dålig komedi. Jag skyndade mig för allt var jag var värd, fixade M inför sin eftermiddagsnap, sminkade av mig, på med bikinin ,smörjde in mig o satte på en kanna kaffe, öppnade altandörren o klev ut o mötte - REGNDROPPAR!!! Vad sjutton kom de ifrån. Från blå himmel o sol till regn o rusk på bara några minuter. Ha gjort två klena försök till att få lite sol så fort molnen har vikt undan men båda försöken har slutat med att så fort jag lagt mig tillrätta i stolen kommer de mörka molnen o regnskurarna. Nu känner man mer att det är svensk sommar så efter andra försöker ger jag nu upp och byter om igen.



Kommentarer
Postat av: Emilia

Mysigt!! 😍

2016-05-13 @ 19:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design