Drömmar

Inatt drömde jag om tid som skulle flyttas, häromnatten drömde jag om ett gäng killar som jagade mig och kastade sten efter mig. Och för att de inte skulle jaga mig var jag tvungen att betala en arbetskollega 500kr i veckan. 

Ligger just nu i sängen o försöker andas o stressa ner. Otroligt skönt att det är lördag men jag har väldigt svårt att varva ner. Så mycket jag vill hinna göra idag men egentligen borde jag nog bara ta det lugnt och njuta av att det är just helg o ledighet. På den senaste tiden har jag stressat igenom allt jag gjort - träningen , morgonen , jobbet, hämtningen o lämningen av barnen, löpturerna, maten , läggningen, leken mm. Ja allt. Jag har svårt att njuta av stunden här och nu utan tänker mest på vad klockan är hela tiden och hur mkt jag måste göra och hinna med under dagen. Oerhört dålig vana och riktigt tråkigt att tex tänka att nähä nu hinner jag inte springa mer nu måste jag hem. 
En ovana jag ska försöka bryta och mer njuta av stunden här och nu när det kommer till allt. 

Det va morgontankarna den här lördagen. Nu måste jag gå upp och starta dagen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design