Positiva nyheter


För ett litet tag sen var jag uppe i Jönköping på ett återbesök på art Clinic. Min mage ser ju som sagt lite konstig ut så ville kolla upp det. 

Var otroligt nervös när jag åkte dit då jag va helt säker på att ngt hade gått sönder. 
Först måste jag ge en eloge till de som jobbar där - alltid så trevliga och välkomnande! 
Fick träffa Karl Bremer som var med under min op och som åtgärdade mitt navelbråck. 
Han trodde inte att ngt hade gått sönder däremot kommer jag förmodligen få genomgå ett litet ingrepp. Då anledningen att jag har ett veck på nedre delen av magen beror på att där jag ringat in - där satt min gamla navel och det underliggande ärret drar ner och ihop huden där. 

I slutet av maj ska jag bege mig till Mölndal för att träffa Giovanni och då ska vi diskutera hur vi ska göra. Det lutar mot att det blir ett litet ingrepp under lokalbedövning där de gör två snitt och syr ihop där min förra navel satt. 

Det var en enorm lättnad när jag åkte därifrån, dels för att nu inget skulle va sönder och dessutom att jag fick ett ok att börja träna! 
Nu hoppas jag bara att det stämmer det han sa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design