Molly

Igår pratade vi om att M inte har råkat ut för några olyckor . Ni vet sådana små olyckor som att slå sig, trilla ner från ngt osv. Oliver däremot slog sig rätt mkt, bla ramlade han in i en trampa på dagis vilket innefattar ett besök på vc där jacket i pannan fick tejpas , han har ramlat in i ett element o slog i tanden , hans bobbycar fick tvärstopp när han körde i 150 blås och flög då över den o slog i tanden igen , ramlade in i en kant i slog upp samma jack/ärr i pannan. 
M däremot har klarat sig förvånansvärt bra med tanke på att hon har myror i baken. Åtminstone fram till idag. Idag hade hon snubblat när hon sprang o föll då rakt in i en pall så nu hsr hon en riktig blåtira o bula på kinden. Så from nu ska jag inte yttra mig om  här, det slår tydligen in. 

Betydligt mer lilaröd i verkligheten 





Men lika glad för det - hej Molly sa hon här till sin egen bild i kameran.


Till något lite roligare. Pratade med O tidigare idag om att han borde öva på att skriva sitt namn. Fick då till svar:
- mamma jag kan redan skriva mitt namn. Det är bara det att det ser lite konstigt ut efter O et!  

Kommentarer
Postat av: Issa

Älskade barn! Skrattar fortf åt Os kommentar! 😀😀👍🏻

2016-03-10 @ 03:11:40
Postat av: Karin

Men - hur typiskt??? Pussa lilla M från oss!

Svar: Ja men visst är det typiskt 😁
Linda

2016-03-10 @ 07:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design