Göteborg

Hemkomna efter en kanonvistelse i Göteborg med otroligt god mat , kul aktivitet och toppen sällskap.  
Så fort vi kom fram checkade vi in på Radisdon blue - jätte fint hotell men med seg in- o utcheckning, sånt ska gå snabbt!  Därefter gick vi till Clarion för lunch - älskar deras räksmörgås!



Sedan var det dags för trekamp. Har tyvärr inte många bilder därifrån, A o C har både bilder och filmer. Hur som var det otroligt roligt och något jag verkligen rekommenderar. Vi sköt banditer - red kapplöpningshästar - körde bilrace. Sen avslutade alla utom jag med att rida på en sån där mekanisk tjur. 




På kvällen åt vi på Manana och som jag längtat efter den maten. För resterande i sällskapet, ja förutom A då , så var det första gången för dem på den här restaurangen och även dem blev frälsta!

36 rätter 
Längtar redan till nästa gång vi ska äta här - vilket jag hoppas inte dröjer!

Hela vistelsen var toppen förutom en tråkig incident på mammas o Ts favoritbar som innefattar en inkompetent bartender samt en stöddig vakt med taskig attityd.  Utöver det så var det kanon och den avslutades även på bästa sätt. Nämligen med en otroligt god hotellfrukost - en av de bästa faktiskt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design