Vårt nyår

Nyårsafton firades hemma hos oss den här gången, tillsammans med fina vänner och familjer. Jag hade velat fram o tillbaka om huruvida jag skulle vara med eller icke men tillslut bestämt mig för att delta i festligheterna. Vilket jag är väldigt glad för.  Egentligen inga konstigheter mot hur jag spenderat de senaste dagarna, jag satt i soffan och hade bara lite mer sällskap än vanligt.




Vi har alltid med knytis när det kommer till maten vilket är väldigt smidigt. I år hade vi efterrätten och det blev en av mina personliga favoriter - en klassisk vanilj o chokladpannacotta med hallon.



Efterrätt till de små - pinnglass
Under dessa tillfällen är det skönt med skinnsoffa



På de stora barnen var det fullt ös på hela kvällen och de kändes piggare än en annan.

Ett jätte trevligt slut på 2015 och en fin start på 2016. 




Kommentarer
Postat av: Issa

Ser ut som att ni hade en fin kväll! :) ...och dukningen blev strålande av de som syns här! 😘

Svar: Tack 😘 en enkel dukning men ganska nöjd ändå 😊
Linda

2016-01-02 @ 14:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design