Vab

 

Godmorgon
 
inleder veckan med vab då molly inledde helgen med att spy och va sen väldigt dålig i magen. så idag får båda barnen vara hemma för säkerhetsskull. 
Helgen har innefattat jobb, middag hos barnens farföräldrar, middag på Harrys o vin ute, testat mina språkkunskaper från gymnasiet o trots högsta betyg i ämnena så minns jag inte mkt, samt en hel del filmer med barnen. Och där är vi fortfarande , i soffan framför Tjorven just nu. morgonen har även inneburit en hel del pärlande och målande- dessvärre mer på händerna än i böckerna.
 
Molly är pigg och har varit det hela tiden , så det är inget som tagit på henne iaf. Hoppas att vi andra slipper nu så att ingen är sjuk till mollys födelsedag. Tänkte höra förresten om ngn vet vart man kan köpa en liten handväska till en liten två åring? 
 
till helgen då det vankas födelsedag så blir det firande o lek heela helgen så då önskar vi inga sjukdomar 

Kommentarer
Postat av: Issa

Liza Design har inga små väskor??
:)

Svar: Har faktiskt inte kollat där men ska göra det :) fick även ett tips om en jätte söt väska på hm. Molly älskar nämligen att bära runt på massa väskor så tänkte jag skulle hitta ngn till lörd:)
Linda

2016-01-18 @ 13:30:56
Postat av: Lina. C

Hm finns väl massa tro jag! Puss

2016-01-18 @ 16:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design