Åt rätt håll

Återbesöket igår gick bra och det var som jag hade trott vätskan har minskat. Den va inte borta helt men det hade minskat en hel del.  Snittet såg oxå bra ut så allt lät väldigt bra. Jag får även gå kortare promenader nu men även om det ser bra ut nu så måste jag fortfarande hålla koll på svullnaden o vätskan så det inte ökar igen. Ju mer aktiv man är desto mer ökar svullnaden.


Lite blåslagen fortfarande och svullen men allt går åt rätt håll. 

Nästa vecka kommer jag slippa korsetten på natten och det ser jag fram emot. 
Hade jag inte haft vätska i magen så hade de släppt mig nu,men då jag haft en komplikation med relativt mkt vätska så ska jag dit igen i slutet på januari. Och fortsätter det på det här viset så kommer jag då bli av med korsetten helt två veckor senare. Jisses som jag längtar!

Ett stift som jag ska smörja naveln med 3-5 gng per dag. Fungerar precis som tejpen och detta brukar man använda om man har ärr i ansiktet då man inte vill ha tejp där







Kommentarer
Postat av: I

Hej!
Har en fråga vart köper man den? Har bristningar efter graviditet som bag vill bli av med...undra om det hade kunnat hjälpa?
Vore så tacksam för svar...

Svar: Hej, jag köpte min på kliniken där jag opererade mig - art Clinic i Jönköping. De finns på flera orter. Sen kanske även det går att köpa på nätet. Såg även att det fanns på nätet, kolla denna länken tex: http://scsmedic.se/shop/?product=scs-prosil
:)
Linda

2016-01-06 @ 18:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design