Nytt till min basgarderob

Jag håller sakta men säkert på att uppdatera min basgarderob. Och efter att ha sålt två odd molly koftor så passade jag på att köpa lite nytt.
Mina två senaste köp är en trench coat och ett par loafers/mockasiner. Båda i min färg - svart. 
Inte mycket till vårfärg direkt men användbart och det bästa av allt -  det passar in i MIN garderob. 
Det dröjer ju dock ett tag innan jag kommer kunna använda dem men det gäller att vara ute i god tid. 

Både skorna o jackan hittar du på Zalando 




Kommentarer
Postat av: Issa

Trenchcoat blir vårens plagg verkar det som :). Beställde hem en från H&M men jag kunde inte sluta skratta. Den var såååå lång, och inte alls fin på mig - trots stl 34. Såg ut som en blandning mellan en städrock och en Ture Sventon kappa :). Det får bli en annan!

2016-01-29 @ 03:59:03
Postat av: Issa

Lång trots stl 34 skulle det stå... :)
Hoppas i varje fall hitta en som passar mig bättre :). Kram

2016-01-29 @ 04:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design