Ny vecka

Godmorgon 

Härligt det känns med en ny vecka. Ny dag, ny vecka, nya möjligheter. En ny chans att göra det bästa av allt.

- Den här veckan blir det ett återbesök på art clinic för min del där jag hoppas på bra respons. 
- Jag och A ska på en efterlängtad date i form av bio o middag. Sist vi va ute på tu man hand var i slutet av oktober då vi var i Stockholm. Så det är verkligen efterlängtat!
- Synundersökning. Jag var med mamma för ett par veckor sen och då tyckte de att det va dags att göra en ny undersökning för min del. 
- Ett efterlängtat fikabesök av saknade vänner o barn på fredag em. 
- Firande av Molly tillsammans med barnens farföräldrar. 

En ganska fullspäckad vecka med andra ord men en ganska rolig sådan. Nu hoppas vi bara att vi håller oss friska allihop. 

Mollys stora intresse just nu är att måla. Hon tycker det är jätte kul och gör det gärna hela tiden. Jag o andra sidan tycker det är mindre roligt när hon använder matbordet som papper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design