Dinner and a movie

Idag var det dags för mitt sista (förhoppningsvis) återbesök på art clinic. Och lyckligtvis fick jag godkänt så den 17 feb kan jag i stort sätt återgå till mitt vanliga liv och min vanliga garderob igen. 
Det enda var att på vänster sida har jag en lite större svullnad,men den ska gå tillbaka. Men har den inte minskat om en månad så skulle jag ringa. Annars var allt bra. Gissa om jag längtar!

Därefter blev det ett besök på Ikea, A6, royal design och sportaffärerna innan det var dags att entra Pinchos för lite mat.

12 rätter blev det

En av mina favoriter - plankstek 

Efter maten var det biodags och jag Alex och tolv andra , var inte fler i salongen, såg En underbar jävla jul . Lite små rolig emellanåt och min personliga favorit var farmorn, men samtidigt tyckte jag den va lite jobbig, lite tung på ngt sätt. 




En fin dag med lite vardagslyx tillsammans med min älskade A, så efterlängtat och så välbehövligt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design