Det blir inte alltid som man tänkt...

... eller planerat.

Imorgon fyller våran lilla tjej år och gästerna skulle komma kl tre för att fira henne. Tårtan är inköpt och fikat är fixat.  Dessvärre avslutade Oliver sin dag med ett annat sorts kalas , nämligen ett kräkkalas. 

Märkte under eftermiddagen att han inte var riktigt som han brukar. Han satt mest ner , va trött, tackade nej till glass (?!) och största tecknet på att ngt är fel - han spelade ingen hockey! Han hävdade tom att han var sjuk. Det glömdes dock bort tills det att vi borstade tänderna. Då var han sjuk igen och precis innan han nådde sängen vände han o sprang in på toa. Och jag vill lova att han va arg! Jisses. Han skrek: Jag sa ju att jag var sjuk!!!

Så vi fick ställa in kalaset imorgon och istället ägna dagen åt att sjunga o hurra för Molly allt var vi kan själva samt fika o åter fika tills det växer tårta ur öronen på oss.




Kommentarer
Postat av: Lina C

Usch stackars oliver! Hoppas han krya på sig snabbt! Puss o kram ❤️❤️❤️

2016-01-23 @ 07:29:51
Postat av: Linda N

Usch! Vad tråkigt! Lider med O då jag själv spytt sen igår förmiddag. Hoppas ni andra klarar er!

Svar: Usch ! Det går verkligen överallt nu, krya på dig 😘
Linda

2016-01-23 @ 10:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design