Svaret är nej

.. Jag hade inte lika mkt tur den här gng. Jag rök dit oxå och det med råge! Kan ärligt erkänna att detta va det värsta hittills, slår tom gången jag blev matförgiftad på Teneriffa för x antal år sen.  
Många timmars lidande och minus tre kg på vågen men nu är det över!

Idag är jag pigg,bortsett från att matlusten inte är helt hundra då, men då man ska vara isolerad 48 Tim från sista symptomet så stannar jag hemma idag oxå. Allt för att försöka undvika att sprida smittan mer än vad vi redan lyckats göra. Både min mamma med sambo och E som vi var hos i lördags blev oxå liggande. Man kan ju aldrig veta i förväg om man bär på sån här vidrig smitta men man skäms bra mkt för att vara orsaken till att människor blir så dåliga.  Nu vet vi ju visserligen inte vart det kommer från men chansen är ju rätt stor att den kommer från dagis ...



Om man nu ska se ngt positivt i det här eländet så är det att svullnaderna nästan hade lagt sig helt efter att kroppen tömts totalt på vätska
11 v efter op

Tyvärr kom de tillbaka lika snabbt som jag va på benen igen och fick behålla vätskan 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design