Klen tröst

Blir aningens deprimerad när det kommer till allt det här med magen och operationen i frågan om jag gjort rätt eller ej. Jag är väl medveten om att slutresultatet inte syns förrän ett år efter operationen men när det kommer till  tålamod så går inte det o jag hand i hand.

En klen tröst är iaf att jag snart blir av med korsetten och häromdagen utökade jag min garderob med två plagg i väntan på den dagen.
Dessa två plagg har jag lagt ner i min kundkorg många gånger. 
Jag gör så, lägger ner saker i kundkorgen, köper inte de alltid utan låter plaggen ligga där, funderar, går tillbaka , plockar ur osv.  Men dessa två plagg har åkt ner i kundkorgen flera gng så till slut bestämde jag mig för att klicka hem dem.




Från Boozt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design