Det hänger på kläderna

Igår när jag o O kollade på hans senaste favoritfilm - The mask så hade vi en lite rolig konversation.
Cameron Diaz är med i den filmen och det var när hon kom in i bild som konversationen började.

- Mamma kolla nu, nu kommer de simma bara för att hon är så snygg.
- Simma?!
- Ja simma!
- Simma , som simma i vattnet?
- Nej inte som i vatten!
- Du menar svimma?
- Ja!
- Tycker du att hon är snygg?
- Ja
- Snyggare än mamma?
- Jahaaa!!
- vf tycker du d?
- Hade du haft såna kläder hade du oxå varit det. 
- Tänk om hon hade varit min mamma...
- Hade du velat det?
- Ja för då hade jag sagt. Vad snygg du är mamma! 

Där låg jag i mina sjukkläder med håret stående åt alla håll och jag kunde inte låta bli att gapskratta o pussa på min härliga lillekille.  Intresset för kläder är sen gammalt men intresset för tjejer är relativt nytt och det är så otroligt gulligt att lyssna på när utläggen om söta tjejer o pussar kommer. 
Men hur som allt verkar hänga på kläderna för vår lille herre. Tur att man kan byta om. 




Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahah, Gulle då ☺️

2016-02-26 @ 23:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design