8 v efter operation

Känslorna och vad jag anser om en sådan här operation är rena rama bergochdalbanan. Som jag känner just nu så vetisjutton om jag anser att det är värt det, värt besväret, pengarna och jobbet. 


- Jag saknar min garderob ngt oerhört. 
- Jag är väldigt trött på att ha samma sorts kläder på mig i 8 veckor. 
- Korsetten går mig på nerverna
- min mage ser så otroligt hemsk ut nu dessa dagar. Extremt svullen vid vissa ställen och frågan är om den någonsin blir bra?!
- känslan o det strama i magen är obehaglig
- att aldrig kunna känna sig fin

+ jag har en navel igen
+ om två v får jag återgå till mina vanligs kläder , utan korsett! 

På min vänstersida om tejpen nedanför naveln är en enorm svullnad som ni kan se och likaså precis ovanför naveln upp till revbenen är jag oxå väldigt svullen


Om svullnaden håller i sig i slutet av februari så blir det troligtvis ett återbesök igen. Men jag hoppas så att det vill lägga sig innan dess. 



Kommentarer
Postat av: Joanna- Från 95- 65 kg!

hoppas det läker bra

Svar: Tack snälla 😊 det hoppas jag oxå
Linda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design