Pinterest

Är en annan sida jag kan spendera oerhört mkt tid på. Under de senaste dagarna är det frisyrer jag kollat på. 

Är så sugen på att klippa av mitt hår. Innerst inne hade jag ju helst velat ha långt Hollywoodsvall men det går ju inte fixa så lätt och med tanke på hur min hårkvalitet utvecklat sig sen jag blev mamma så är det rent av otänkbart. 
Så då har jag funderat på att klippa av det i en sk bob som jag hade för några år sen. 

Bild nr 2 är en favorit

Sen är det ju tyvärr så bara för att det är snyggt på andra så behöver det ju inte alls passa på mig. 
Men jag är så oerhört sugen och det är inte långt ifrån att jag ringer o boka mig en klipptid nu direkt. Samtidigt vet jag hur jag fungerar, jag vill göra det på direkten o sen ångrar jag mig direkt efteråt. Så det bästa är kanske och vänta tills jsg har tid i november så jag verkligen hinner smälta idéen en aning. Annars är väl risken att jag gör ngt förhastat. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design