Måndag

Dagarna de går och tiden bara försvinner. Så känns det och jag hänger inte riktigt med. 
Helgen kom och försvann lika fort som den alltid gjort. Men vi hann ändå med en hel del , såsom träning,  bad i simhallen, födelsedagsfirande , lek med kajsan, agerat taxichaufför, fotbollsträning o minisim för O mm.  En fin helg faktiskt. 

Nu är jag precis hemkommen från kvällsträningen och är sådär härligt  trött. Blev medlem på releve för ett par veckor sedan där jag nu går på några pass i veckan. Och det är så roligt, hade glömt hur kul jag tycker det är med såna här pass. Dessutom känns det bra att få in lite variation till gymträningen. 
Hur som så blir det nu duschen innn jag bänkar mig framför idol. Starkt gilla på att hösten är här !


Lek i apladalen i torsdags 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design