Leva cafe hemma

Igår kväll va jag och nio andra tjejer iväg på lite vardagslyx. Närmare bestämt i Hok och på ett super mysigt ställe som heter Leva Cafe hemma. Har velat åka dit så länge och nu äntligen har det blivit av. Trots de höga förväntningarna jag byggt upp så blev jag inte besviken. Det var ett så mysigt ställe med en massa fininredning, det fanns ngt för alla. 




När vi kom fram så hade hon som jobbade dukat upp med en liten smörgåsbuffe, ost, kex o goda tillbehör. Därefter shoppade vi loss. Och det var inte svårt att gå bananas där inte. Man hade nog aldrig blivit färdig egentligen och jag funderade länge o väl på exakt vad jag skulle köpa. Hade velat o kunnat shoppa betydligt mer än jag gjorde.  Vissa saker kände o klämde jag på många gånger innan jag till slut bestämde  mig.


Men detta va vad som följde med hem igår.

Jag kan verkligen rekommendera er att besöka Leva cafe hemma. Jag kommer garanterat åka dit igen och det gör jag gärna snart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design