Inspiration

Instagram är något jag verkligen älskar. Älskar att titta på fina bilder och få inspiration, både när det kommer till kläder, träning och inredning. Skulle kunna spendera timtal bara genom att titta runt och få inspiration av alls IGkonton som finns. 
Visst det skapar ett visst vill-ha-begär från min sida och jag kan mycket väl tänka mig att det finns en viss hets bakom alla dessa fina bilder.  Men samtidigt så tycker jag att det är enormt kul och inspirerande med alla dessa fina bilder och det väcker många nya idéer.

En favoritbild och du kan hitta den hos lovisaalcen på IG 

Om jag någon gång kommer ha ett kök där jag kan ha ett bord och stolar så vill jag ha det precis såhär. Bordet , STOLARNA och lampan är så klockrena och hela bilden utstrålar sån värme. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design