Höst

Jag gillar hösten. Tycker den är enormt mysig och gillar allt som har med hösten att göra. Visst regnet är väl ingen höjdare men en höstdag som är sådär fin - löven i olika färger, blå himmel, högt i luften, såna dagar är riktigt svårslagna.  En annan favorit med hösten är hästkläderna! Bästa sortens kläder.
Är förmodligen inte jätte många som håller med mig nu men jag kan villigt erkänna att jag blev lite besviken när jag såg att det skulle bli rätt varmt i veckan som kommer. Jag gillar inte september med tanke på mellanvädret som råder då med kallt på morgonen o varmt på em. Det är så svårt o klä sig då. 
Jag vill gärna ha det lite kyligare hela tiden så att jag äntligen kan få börja använda mina höstkläder såsom , stövlar, boots, strumpbyxor o klänningar, halsdukar o scarfs. 

I torsdags innan mitt andra besök hos frisören så var jag o mamma ute bland stadens butiker för att kolla in om det kommit in ngt nytt. En klänning, kjol o polo samt ett par träningsbyxor rikare blev jag. 



Detta sätt inhandlade jag på Trend House
Svart och vitt i ett grafiskt mönster - typiska Linda kläder



Hämtade även hem ett paket från scorett
Ett par barnvagnsvänliga Boots fr Dasia

Som sagt - ge mig lite kyligare o friskare höstdagar nu tack! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design