Födelsedag och bomullsbröllop

Idag är det min födelsedag, min 31a födelsedag närmare bestämt. Jag fullkomligt älskar födelsedagar och så även min egen.  Anser att födelsedagar ska firas med pompa o ståt om man nu så fyller 2, 20, 50 eller som jag 31 spelar ingen roll, firas det ska det göras. Och födelsedagsbarnet ska känna att idag är det din speciella dag. 



Att jag och min älskade man även har bröllopsdag idag gör inte saken sämre. Att det har gått ett helt år sen vi sa ja till varandra känns helt otroligt. Tiden har gått så fort. 1 år som man och hustru och jag hoppas på att det blir många många fler. Jag älskar Dig, jag älskar oss och jag älskar det vi har. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design