Ullared

Hemma efter en liten minitripp tillsammans med några tjejkompisar som gick till Ullared den här gng. 

Vi hade bokat två stugor och dessutom bord på Harrys. Och jag kan helt ärligt säga att det var den ABSoLUT godaste maten jag ätit på riktigt länge. Allt smakade helt gudomligt, tom ngt så enkelt som vitlöksbrödet va ngt alldeles extra.

Ser kanske inte mkt ut för världen men det smakade toppen!

Otroligt goda Daquiris 

Efter en natt med ungefär noll sömn pga blåsten så var det kl åtta i morse dags att inta gekås.  Kände mig som en zombie och innan man fått inta kaffet så var jag inte kaxig. Därefter kom energin o därmed shoppingsuget så nu är barnens julklappar i stort sett klara förutom till lille herr L. 


Som vanligt har det varit super roligt att komma iväg med tjejerna men nu är det riktigt skönt att vara hemma hos mina tre älsklingar. Otroligt vad man kan sakna dem trots att man inte är borta mer än ett drygt dygn. 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack Lindis för en toppen dag/kväll! Alltid så trevligt när vi träffas😍! Puss

2015-11-13 @ 18:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design