Tapastorsdag

Ikväll var det bokat för tapas på Snipen tillsammans med syster o V. Det händer inte speciellt ofta att vi fyra får ihop en date och egentligen fanns det knappt utrymme för det idag heller men vi körde ändå och som vanligt var det lika trevligt som det alltid är när vi ses.

Jag körde på alkoholfritt vin då jag känner att det inte finns utrymme för ngn trötthet nu 


Nu är jag helt slut i kroppen och det var så skönt att få lägga sig ner. Ni vet den känslan när man är så trött i kroppen så att det riktigt värker när man lägger sig? Så känns det just nu - inatt kommer jag sova bra! 


Kommentarer
Postat av: Issa

Åh va gott! 😍 Får man någonsin nog? Vad har du längst ner till höger i vild? :) Kram

Svar: Nej det går nog inte ;) längst ner till höger är det klyftpotatis med ngn chiliaioli.
Linda

2015-11-14 @ 03:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design