Måndag o dags för blodprov

Godmorgon!
Kunnat sova ngt inatt trots stormen?

Sitter på vårdcentralen just nu o inväntar min tur. Ska lämna blodprov inför operationen. Det här med sprutor, nålar o blod är inte riktigt min grej men sånt som måste göras.

Helgen gick som vanligt i en hiskelig fart , stresskänslan lade sig som ett täcke sp fort jag vaknade igår morse o ångesten var ett faktum. Nu vill jag bara snabbspola fram två v ungefär.

I lördags hade vi lite glöggmingel hos oss och det va fullt ös vill jag lova och jag älskar det. Barnen var i sitt esse o det lektes o dansades om vartannat. O som pricken över iet kom tomten förbi även i år.



Ser ni tomten?

Tre godingar 


Nähä nu tycker jag att det borde vara min tur snart. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design