Trött

Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen så trött är jag. Men missförstå mig inte helgen va toppen och den här tröttheten är ett billigt pris att betala - helt klart värt det.
Men det kostar att ligga på topp. Att hålla igång från halv nio till kl ett på natten med vin o aktiviteter tar på en men som sagt det va helt klart värt det. 

Var ute på en löptur innan med familjen och vi körde lite intervaller jag o Alex vilket fungerar kanon med våran cykelvagn. Trodde dock det skulle bli bra jobbigt efter helgens bravader men det gick förvånansvärt bra ändå. Skönt o få komma ut och köra slut på kroppen på det här viset. 


Man ska alltid ha med sig presenter hem när man varit borta tycket jag och dessa fick molly. De omtyckta små babblarna. Tom oliver blev helt till sig av dessa o struntade totalt i sina presenter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design