London

I torsdags vid lunch gick bussen ner mot Köpenhamn för att sedan ta flyget mot London. Jag va så sjukt nervös så jag trodde jag skulle kräkas. Och när vi väl gick ombord var jag inte kaxig och tårarna var inte långt borta. Men det gick även om det va en väldigt svettig resa. Väl framme så var det direkt i säng för vår del. Va totalt slut efter resan.

Igår hade vi först ett möte sedan en guidad tur över London. Fick se bla Big ben, London eye och en del annat som va lite mindre intressant.  På kvällen sen blev det en trerätters middag tillsammans med hela jobbet. 





Jag o A lyckades även klämma in lite shopping mellan lunchen o guidningen på Primark. Vi fick med oss en hel del men idag ska vi ta oss en mer grundligare tur. Likaså på Oxford street. Vi ska även ta oss bort mot Buckingham palace för att ta en titt. Och där lär säkert va packat med folk då det föddes en liten prinsessa idag(för hon blir prinsessa va ?!). 
Jag är så taggad inför dagens shopping!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design