London del två

Shopping, shopping, shopping, sightseeing och musikal. Så kan man nog sammanfatta våran lördag. 
Hann inte med alla affärer då vi ville se Buckingham palace, gick även igenom Trafalgar square på vägen så nu kan vi bocka av det oxå. 

Men musikalen! Omg säger jag bara. Vi var på musikalen thriller och den va något helt otroligt mäktig. Sången, dansen, ja allt var bara helt fantastisk. De va så duktiga att jag inte riktigt hittar rätt ord för att förklara hur bra det egentligen va. Det finns väl egentligen ingen som inte gillar michael Jackson och hans musik och efter det här så kan man inget annat än att älska det ännu mer! 






I slutet av musikalen stod alla upp och dansade. Det va verkligen en upplevelse som heter duga.  Och har ni möjligheten att gå och se Thriller så - gör det! Ni kommer inte att ångra er.

Nu ligger jag i sängen mkt nöjd med dagen. A gick vidare med några till ett cafe men mina fötter värker efter dagens aktiviteter så jag intog sängen. Dessutom har nervositeten kommit tillbaka då vi åker hemåt imån så hade inte varit ngt vidare sällskap heller. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design