En sån dag...

Sitter fortfarande i pyjamas. Har nämligen inte kommit längre idag då Molly inte är på topp. Hon är ledsen, gråter, vill bli buren eller bara sitta i knät. Och ibland vet hon inte vad hon vill. 

Natten till igår vaknade hon flera gånger och bara grät helt förtvivlat. Inte den där jag-har-haft-en-mardröms-gråten utan mer hjälp-ngn-slår-ihjäl-mig-gråten med andra ord hon var helt hysterisk.
Inatt har hon sovit hela natten utan problem däremot så fort hon ska lägga sig gråter hon hysteriskt igen, vägrar välling och hon är som sagt allmänt ledsen idag. Vad det beror på vet jag inte. Gissar på att det kan bero på kindtanden som krånglar?.

Tycker så synd om henne och jag önskar att jag kunde hjälpa henne men det är svårt när man inte vet exakt vad det beror på. 


Vad det än är så hoppas jag att det går över fort och att våran glada tjej kommer tillbaka!



Ikväll får jag iaf hoppa ur pyjamasen för då ska jag möta upp J o J på stan för middag. Ska bli skönt o komma ut o få lite luft o träffa dem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design