Borta bra...

... men hemma bäst! 
Visst vi har haft en toppen resa på alla vis och jag ångrar inte det minsta att vi åkte och jag är väldigt glad att A övertalade mig till att åka. 
Vi har sett nästan allt som jag ville se och shoppat en hel del, umgåtts med mina arbetskamrater, ätit o druckit gott och haft det riktigt riktigt bra. Den här resan med mina arbetskamrater har även gjort så att jag inte tycker det är lika tungt att börja jobba igen i augusti utan det fick mig tom tycka att det ska bli kul då jag insett att jag saknat jobbet en aning. 

Och jag föll för London ganska fort. Vill gärna åka dit igen då jag bla vill se lite mer samt att jag inte hann med all shopping som jag ville. Sen är jag riktigt glad att jag fått dela dena resan tillsammans med A då det var första gången han var där oxå. 
Men en Londonresa får det gärna bli igen i framtiden. Men inte just nu, för för stunden är jag klar med luften. Jag vill hålla mig på marken nu!


Min o barnens shopping 
Som vanligt blev det mest till barnen. Men jag fick iaf en blå kavajkofta, bikini, sjal, klänning, sovdress, underkläder, smink, blus och träningslinne.

Så nu är vi hemma med barnen, som varit oerhört saknade. Och det verkar vara ömsesidigt. De blev jätte glada igår när vi kom hem och de har varit väldigt pratglada och mysiga. Det oxå ömsesidig då jag inte kan sluta pussa på dem! Som sagt borta bra men hemma bäst. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design