Äntligen

Så känns det som om våren är här. Förhoppningsvis för att stanna, åtminstone för ngn vecka för sen kan sommaren få komma. Svårt o tro att det kommer bli ngn sommar lik de två sista. Men jag håller tummarna hårt!

Dagarna går och imorgon är det helg... Igen. En lugn sådan och relativt oplanerad. Jag sa det till A häromdagen att en sån vår det har varit nu vill jag aldrig vara med om igen. Jag kan nämligen räkna de helger på en hand som vi haft oplanerade sen nyår resten har det varit fullt upp. Visserligen enbart av roliga saker men det har ändå varit för mkt och jag känner det både i kropp o knopp. Stressen är ett faktum och den har inte lämnat mig många gånger sen jul. Vilket emellanåt blir lite för tungt och gör att magkatarren ger sig till känna. Men jag ska f ö r s ö k a sakta ner en växel nu och skjuta undan en del måsten och bara njuta av tiden som är här och nu.

Jag o barnen tog en kvällspromenad vid osudden precis. Så härlig runda vid den här tiden på året 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design