5 fakta om mig

- Gillar att skriva listor. Vare sig det är en inköpslista, todolist eller helt enkelt bara en sån här simpel grej som att lista upp fem fakta.

- Har svårt att ta åt mig av komplimanger, ngt som retar A en aning då jag oftast svarar med kommentarer som tex: jaså tycker du?! 
Det är tyvärr betydligt lättare att suga åt sig av negativ än positiv kritik.

- Har utvecklat lite av en telefonfobi. Älskade att prata i telefon innan, kunde göra det i timtals dagligen. Men sen jag slutade röka så slutade jag även att prata i telefon, då det på ngt sätt hörde ihop enligt mitt tycke. Sen dess har det blivit mindre o mindre vilket nu även beror på tidsbrist. Gillar speciellt inte att ringa samtal till okända människor vilket måste göras emellanåt, men tycker det är obekvämt o det gör mig aningens nervös. Sms är enligt mig en sjukt bra uppfinning - snabbt, smidigt och man kan göra det trots en massa barnskrik i bakgrunden.


-  önskar att jag hade mer möjlighet att skämma bort/överraska min familj o mina vänner. Finns väl knappast något bättre än att göra ngn glad och visa hur mkt man uppskattar att just den finns i ens liv! 

- jag har ett filmpar som jag gillar starkt. Man kanske, pinsamt nog, tom kan säga att jag är lite besatt. Chair, Dvs chuck bass o Blair Waldorf. Känns lite löjligt egentligen att höja ett seriepar till skyarna då de inte finns irl. men jag gillar den starka kärleken de har till varandra.



Google bilder 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design