Måndag

Hejdå helgen och hej vardag och vardagsbestyren!  
I em är det dags för besök hos sjukgymnasten igen för att se om min magmuskeldelning blivit bättre. Jag själv upplever det som att det blivit snäppet bättre även om svullnaden fortf är där på em/kvällen. Mammafitness samt de övn jag fått av sjukgymnasten har gjort det bättre. 
På tal om mammafitness så är jag nu inne på min andra månad och det är verkligen kul. Kul att ha ngn som ger kritik, positiv o negativ, som säger till vad man ska ändra för att förbättra och hur man ska gå tillväga för att uppnå sina mål. Idag kommer jag även få ett nytt träningsupplägg vilket jag ser fram emot. 

I lördags va vi på 30 årsfest och jag känner mig fortfarande lite sliten efter dess sviter. Man orkar inte lika mkt som förr det är en sak som är säker.
Tog inte mkt bilder men här har vi en på det enorma utbudet av snittar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design