Lunch på stan

Nu när våren är på ingång så är det dags att ta tag i vårgarderoben på riktigt. Oliver är klar sen ett par veckor tillbaka med nya skor, jackor mm. Molly fick ett par vårskor (supersöta Nikes) av Inez i 1 års present men en vårjacka har varit svår att hitta till henne. 

Men igår på stan blev det inte mindre än två jackor till lilltjejen.

En rosa skinnjacka och en rosa vardagsjacka.

Jag är i stort behov att uppgradera vårgarderoben jag med så två blusar och en underbar klänning fick det bli.



Helt underbar kvalité! 

Men att bara köpa kläder till mig o Molly och inget till Oliver går ju inte för sig. När han är med och är så uthållig och duktig (han la sig bara på golvet fyra gånger) så måste ju även han få något. 
Han är f ö extremt tacksam att köpa kläder till, han älskar kläder och blir glad för allt.

T-shirt o Spider-Man strumpor fick det bli. 

Nu ska jag strax ge mig ut på stan igen, för en lördagslunch tillsammans med Johanna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design