En bättre lunch

Idag va tanken att jag o Johanna skulle ta en lunch på stan. Tog min nya cykel o styrde mot stan kl tjugo över elva i tron om att jag skulle komma hem ett par timmar senare. Tänk så fel man kan ha.


Premiärturen av nya cykeln. 

Hur som, lunchen varade i inte mindre än sex timmar. Efter en inte så märkvärdig lunch i sig och inte mindre än fyra glas vin samt en öl, tillsammans med ett sällskap i världsklass så blev det en helt underbar eftermiddag som tog slut alldeles för fort. 


Shoppinglunch på tre liljor 


Toppen sällskap 

Tiden bokstavligt sprang iväg och tjugo i sex var jag hemma igen. Men vilken härligt eftermiddag vi haft, kvalitetstid utan dess like och jag ser redan fram emot nästa lunch.

Nu ska jag heja fram Måns till en seger ikväll. Ha en fortsatt fin lördag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design