90 talet på besök

Tittade in på Nellys hemsida för att fönstershoppa lite och råkade springa på dessa skor. Och det blev en nostalgitripp tillbaka till 90 talet som heter duga.




När jag va 14 hade jag nämligen ett par vita fila skor, de såg ut som om jag hade två isklumpar på fötterna då formen och färgen påminde lite om det samt att jag hade/har väldigt små fötter.  De påminner lite om dessa skor.
Jag tror knappt jag har sett fila sen högstadiet och detta blev ett litet kärt återseende. Hade de funnits i min storlek hade jag nog varit tvungen att klicka hem ett par.


Kommentarer
Postat av: Linda N

Haha! Ja jädrar, det var tider det ;) hihi!

2015-03-18 @ 20:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design