Våran helg

Blev inte riktigt som vi tänkt o planerat men blev till slut bra ändå.

I fredags efter jag varit i gvd o lämnat barnen så gick vi ut o åt. Supertrevligt o mysigt med mkt skratt. 
Sen visade d sig att bli en helkväll. Något vi inte riktigt räknat med o med facit i hand borde vi gått hem lite tidigare.

Han ❤️

Lördagen började lite segt då vi båda var rätt trötta och vi velade lite hur vi skulle lägga upp dagen. Till slut blev det iaf en tripp till Växjö. Lite shopping o besök hos min syster. 
Kvällen tillbringades på bästa möjliga sätt, i soffan framför en film/fotboll med massa gott.

Idag kommer våra älskade o efterlängtade mini monster hem igen. . Nu har vi fått känna på hur en helg såg ut innan vi fick barn och det var faktiskt inge vidare. Visst det är skönt att emellanåt få vara bara vi, jag o a, men samtidigt är det så otroligt tomt o ensamt.  
O det bästa som finns är faktiskt att tillbringa tid tillsammans hela familjen. 

Ni gör oss hela




Kommentarer
Postat av: Nyström

Man kommer på sig själv med att undra var barnen är ;) och ibland hör jag dem t.o.m "i syne" när de inte är hemma...

Svar: Haha det gör vi här hemma oxå! I morse vaknade tex Alex av att han tyckte molly grät men lite svårt å höra det fr gvd där de var;)
Linda

2015-06-28 @ 16:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design