Tapetjakten fortsätter

Började morgonen på Jehrens för att lämna tillbaka tapetkatalogerna och för att låna hem ytterligare två prover. Nu börjar det bli riktigt svårt för nu har jag   verkligen fastnat för 3 st olika tapeter. 


Den här fr igår är en av favoriterna


Dessa två lånade jag hem idag. Så svårt att få de rättvisa så här på bild.



Den ena går åt det gråare hållet medan den andra är ljusare o silvergrå 


Gillar dessa tre tapeter starkt o vet inte vilken jag ska välja. Den gråa passar helt klart bäst men man kanske tröttnar på den lättare?!  Vilken tycker ni o vf? 
De andra från igår är from nu bortglömda. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh alla tre ser fina ut!! Jag får titta på dem ikväll 👍😀

Svar: Ja jag behöver verkligen smakråd 😁
Linda

2015-07-31 @ 14:37:38
Postat av: marie lundin

Hur ser sänggaveln ut? Tänker så att den inte smälter in i tapeten? ( jag lever tapetdrömmen ned dej nu, Linda, då jag nog inte kommer få en ny tapet i sovrummet den närmsta framtiden.. Haha)

Svar: Sänggaveln är den som syns på bilden, jämte tapeten.
Haha 😂. Jag är tacksam för alla åsikter så jag är glad att du är med mig i denna tapetdjungel 😊
Linda

2015-07-31 @ 16:22:06
Postat av: Anonym

Jag tycker att den sista, den i ljust är finast, tillsammans m din fina mm så kommer det bli fint tror jag.
Den första med grafiskt mönster är också fin.
De båda skiljer ju sig lite. Hur har du tänkt i övrig inredning? Vill du ha lite mer grafiska former mm därinne så är den tapeten snyggast. Men ska du ha lite "mjukare" former i inredningen så passar den ljusare bättre..
Hm. Hoppas du förstår hur jag tänker.
Ha en fin helg.
Kram Emelie

2015-07-31 @ 16:45:26
Postat av: Marie Ek

Jag hade definitivt valt den första här. Dels för att jag är helt såld på det grafiska och dels för att den funkar genom alla tider. Kan tycka att de andra blir lite blurriga :)

2015-08-01 @ 14:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design