Spel o bananas med motorsågen

Det är verkligen ingen rolig sommar vädermässigt som vi fått. Kallt regnigt o blåsigt är vad som bjuds för det mesta. Otroligt tråkigt men nu känns det som man har accepterat det, det är som det är med andra ord. 

Man får roa sig bäst man kan trots väder. Idag tvättar o plockar jag inne medan Alex håller på för fullt med att klippa häcken. Precis som jag när jag rensar i garderoben så går han bananas med motorsågen. Man vet aldrig riktigt vad som åker med eller ner när han tar fram sågen. Idag rök det ner en enbuske som lämnade ett stort hål i häcken, till min förtvivlan. "Det växer snart igen säger han till sitt försvar".  Jaja, snart blir det garderobsrensning tänker jag.

På tal om väder så verkar det bli regn regn och regn framöver så vi har bunkrat upp med lite spel här hemma idag. Ikväll blir det spelkväll!


Nytt Fia spel, ABC memory till Oliver och ett Genispel till samlingen


Molly fick ett pussel

Så det är vad vi får roa oss med under regnperioden som väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design